Monday, July 7, 2008

Sesedap Rasa Sesejuk Mata

Sekadar Gambar Hiasan..sumber(Bernama)


Salam..malam ni kami akan berpoya2 dipadang bola..bkn mcm org lain yang suka berpoya2 disyurga dunia..kami serumah,,akn membina sebuah team baru yg teridiri daripada star2 dunia yg mgkin tak tercapai oleh akalmu(tajuk lagu elyana) untuk membuktikan kehebatan player2 kami..sbb apa team kami hebat???? sbbnya,,,gabungan player tua dan muda melengkapkan putaran medan magnetik yg berjaya menggemparkan pihak lawan dengan taktik2 keji kami,,,antaranya...godaan yg dilakukan oleh shukor adan yg terer(harus diingatkan,,taktik ini tidak melanggar hukum islam).

Ini adalah kenyataan,,bknnya mainan tidor ataupun fantasi..Sbbnya kami ada player yg telah berjaya menempa nama di persada bola sepak..kami mempunyai player seperti makalele (bu), henry lanjut (dah), ribery (zal), eto'o (on) , shukor adan yg terer (rie) dan seorang super sub yg kehebatannya di luar jangkaan manusia yg normal @ abnoormal..iaitu abou terika...(syndrom) (di).. Jadi,tunggu dan saksikan muka2 kami dlm kejohanan futsal dunia yg akan diaadakan di padang Waily, Geneva, Swiss..Oleh itu pengeluaran soya terpaksa dihentikan untk memberi ruang kepada player2 kami beraksi dgn berkondisikan 100%..Tp sbnnya bkn ni yang kami nak cerita..kami nak bg tau yg kami sentiasa dlm ukhuwah.. sememangnya kami berdiri diatas paksi ukhuwah sejati diantara pengeluar soya dan pembeli soya..Diharapkan kepada pembaca agar sentiasa menyokong usaha kami yg suci dan murni ini..Oleh itu,bagi sesiapa yg ingin menyaksikan kehebatan kami di padang,,,bolehlah menghadirkan diri di padang Waily, Geneva, Swiss.. tempat duduk adalah terhad... ibarat kata pepatah baru pada hari ini.. Siapa yg lari dulu dia akan sampai dulu... jadi cukuplah rebenan kami pd hari ini..

Jd,,konklusinya pada hari ni..akal yg sihat berada di tubuh yg sihat melainkan orang kurang upaya spt salah seorang ahli bait kami..huahuahuahua..oleh itu kami menyeru agar semua muslimin dan muslimat,,supaya bersenam dan bermasyarakat..jgnlah jd seperti tikus modok yg suka duduk dlm loji kumbahan..jd buat ari ni setakat ni dulu..bab kata persatuan Citrawarna..warnakan hidup anda dgn warna warni yg melambang kegemberiaan sbgai islam..di sini kami lampirkan skuad utama musalasa yg akan bertanding di futsal world championship northpole, bersama beruang kutub utara..ok..salam.....sambutlah salam ukhwah kami......UKHWAH FILLAH.......

No comments: